Căminul meu, un colț de Rai săptămâna 5

„Ca femei suntem, de multe ori atât de ocupate cu ceilalți și cu problemele lor, cu familia, cu casa, cu munca, încât uităm să ne mai ocupam și de noi, să ne facem o mică plăcere, să ne îngrijim sau să petrecem timp cu o prietenă.
Săptămâna aceasta sunt bună și iubitoare cu mine

fac ceva care mă bucură, mă face să zâmbesc, mă face să fiu fericită.

Provocarea săptămânii

Răsfață-te în fiecare zi cu ceva 🙂

Una dintre cele mai mari provocări ale vieții mele, ca femeie, soție și mamă, este să fiu bună cu mine. Pun multe presiuni pe mine, mă stresez de prea multe lucruri și mă învinovățesc când nu reușesc să fac tot. Așa că săptămâna aceasta am încercat să fiu mai îngăduitoare și mai împăcată cu mine.

Luni, ne-am bucurat de grătar cu prietenii, ultimul probabil din 2019; copiii s-au jucat sub soarele blând de toamnă, mămicile au stat de vorbă, tăticii au dezvoltat planuri. Răsfăț pentru toată familia!

Marți am pregătit hainele de școală și grădi pentru săptămâna viitoare; știu că par ciudată, dar mă odihnesc călcând și aranjând hăinuțele copiilor. Sunt liniștită când știu că am lucrurile sub control și dimineața nu va fi mai agitată din motive..organizatorice😀.

Miercuri am copt cornuri..muuuulte cornuri! M-am uitat de curiozitate în borcanul cu amintiri; majoritatea bucuriilor sunt din domeniul culinar: „pizza făcută de mama”, „cornuri cu ciocolata și lapte la micul dejun”, „popcorn și limonadă la film”. Copiii asociază mâncarea bună cu fericirea (și nu sunt singurii😅). Mie iîmi place mai mult să fac curat, dar văzând bucuria lor, încerc să mă motivez să gătesc mai cu drag.

Joi, am reușit o mare performanță și m-am tuns😁; casa si familia îmi sunt prioritățile principale, tare greu mă motivez să fac ceva doar pentru mine.

Vineri, m-am răsfățat cu o baie mai lungă decât de obicei, cât au dormit copiii la amiază.

Sâmbătă am gătit pentru 3 zile, iar ca răsfăț am pregătit plăcinte. În ritmul ăsta, va trebui să merg la sală de 5 ori pe săptămână😅😅😅.

Duminică, ne odihnim, citim, stăm împreună. Ne încărcăm bateriile pentru săptămâna viitoare! Până la următoarea vacanță, tragem cu toții cât putem!😁

Săptămână ușoară tuturor!🤗

Vă mulțumesc pentru vizita pe blogul Cuibulancutei. Dacă v-a plăcut acest articol vă invit să dați un like mai jos.

Sursa foto: pinterest, arhiva personală

Citește și: Căminul meu, un colț de Rai săptămâna 3 Căminul meu, un colț de Rai săptămâna 2 Căminul tău – un colț de Rai săptămâna 1