Când ai musafiri în 10 minute

„Am vrea să trecem pe la voi în 10 minute. Sunteți acasă?”

Sigur ai primit, mămică dragă, măcar un telefon de genul acesta și ai intrat în panică pentru că nu știai ce să faci mai repede: să strângi jucăriile, să îmbraci copiii, să ștergi la baie sau să-ți schimbi tricoul😅😁.

Pentru că am pățit-o de multe ori, mi-am învățat lecția și îmi fac viața mai ușoară, astfel:

*Am mereu sufrageria curată, gata de musafiri: fără jucării sau hăinuțe aruncate prin cameră; șters praful la 2 zile; aerisit zilnic; flori proaspete în vază.

*Păstrez holul de la intrare liber: pun încălțările în dulap, în cuier las minimul de geci, șterg gresia regulat.

*În congelator păstrez o cutie de înghețată – vara sau cozonac / fursecuri – iarna, cu care să-mi pot servi oaspeții.

*Băieții mici se murdăresc mai mult, dar încerc să-i schimb mai des astfel încât să arate cât de cât prezentabil😅

*Am cafea, ceaiuri, capuccino în dulap; cănile, paharele și o tavă de servit sunt mereu la îndemână.

*Verific baia: șterg mereu colacul de la wc, spăl chiuveta, schimb prosopul, iau jucăriile copiilor de pe cadă.

*Copiii sunt responsabili cu strânsul jucăriilor, șters praful și dat o mână de ajutor frățiorilor mai mici.

Știu că toată lumea se așteaptă ca o casă cu mulți copii să fie un haos general și permanent; însă prin organizare și implicarea copiilor în întreținerea casei, după puterile lor, se poate menține un nivel acceptabil de ordine și curățenie.

Poftiți pe la noi!😊😊

Vă mulțumesc pentru vizita pe blogul Cuibulancutei. Dacă v-a plăcut acest articol vă invit să dați un like mai jos.

Citește si: Cum ma pregatesc de musafiri?