Căminul meu, un colț de Rai săptămâna 3

„Dezordinea din casă și din viață ne secătuiește de energie. O casă prea încărcată, lucrurile care nu ne mai folosesc, nu ne mai vin sau nu ne mai plac, dar pe care le păstrăm înghesuite peste tot; tot felul de obligații și probleme nerezolvate, negate sau ignorate, lăsate în „coadă de pește”, relațiile toxice în care ne complacem – toate acestea ne rod psihic și sufletește, ne umplu de stres și ne îmbolnăvesc.

Săptămâna aceasta îmi examinez casa și viața, și fac ordine.

Provocarea săptămânii

Alege un colț din casă unde domnește dezorganizarea și dezordinea, și pune-l la punct. Continuă cu restul casei și cu problemele și relațiile din viața ta.”

Ca de obicei, activitatea mea preferată în casă rămâne organizarea😁; săptămâna aceasta am luat la sortat colțișoare aglomerate cu lucruri inutile și am făcut ordine, sperând să țină măcar câteva zile. Nu-i greu să organizezi, ci de zeci de ori mai dificil este să menții, mai ales în casele cu copii mici și mânuțe „harnice”😀. Avem cam în fiecare cameră un loc care adună tot felul de lucruri și pe aceste zone m-am concentrat săptămâna aceasta.

La bucătărie am reorganizat dulapul cu condimente, este de departe locul cel mai aglomerat și mai greu de întreținut; sunt mereu pe grabă când gătesc și nu reușesc să pun la loc fiecare punguță / cutie.

La baie, deși avem minimul de cosmetice, tot mai găsești vreun recipient inutil, mai ales când hotărăsc băieții să facă curat și le schimbă locul😁.

La intrare, pe cuier, am pus o cutie cu servețele nazale, gumă de mestecat, elastice de păr, mărunțișuri de care ai nevoie când ieși din casă.

În camera copiilor, cutia cu culori este provocarea supremă. Trebuie pusă în așa fel încât să n-o găsească bebe, pentru că a descoperit scrisul pe pereți, dar să le poată folosi ceilalți, extrem de pasionați de colorat zilele astea. Au o plăcere deosebită să ascută orice culoare și nu exista zi să nu găsesc resturi de la ascuțitoare.

Unii ar spune că nu fac altceva decât curățenie și organizare, dar viața cu 5 copii are o dinamică imprevizibilă, cu care încerc să țin pasul. Mă adaptez după nevoile noastre mereu în schimbare pentru ca viața împreună să fie..colț de RAi.

Voi cum ați petrecut? Ce ați mai organizat?

Gândurile aceleeași provocări, 2018 Caminul tau, un colt de Rai! (3-4)

Sursa foto: pinterest

Vă mulțumesc pentru vizita pe blogul Cuibulancutei. Dacă v-a plăcut acest articol vă invit să dați un like mai jos.

Citeste si: Visând la timp liber.. Pasiunile mele Ce bloguri mai citesc

3 comentarii

  1. Ah dulapul cu condimente :)) eu m-am ocupat de dulapul cu condimente cu vreo luna in urma, am scos tot tot si am purces la treaba. Acum pastrez totul in borcane, mi se pare mult mai usor de intretinut astfel decat o mie de pungute, mai cu seama daca mi se varsa o punguta ce bucurie ma apuca :))
    Eu am fost in vizita la Sf Efrem, jumatate de sapt am lipsit de acasa, ma bucur de provocarea acestei saptamani :odihna! Pe aceasta am de gand so o bifez din plin! 🙂

    Apreciază

Lasă un comentariu