Planuri pentru noiembrie

Cu întârziere, am reușit să încheg câteva direcții pentru următoarele săptămâni, care să mă ajute să mă organizez, atât cât pot în situația în care sunt:

📖 Citit din Biblie cât pot de mult. În octombrie nu am reușit mare lucru și iar am rămas în urmă. Totuși, încerc să ajung la zi sau aproape, atât cât pot. Și în 2024 voi lucra pe același plan de lectură, este foarte bine porționat.

💡Lucrat programul de organizare. Prioritatea lunii sunt prietenele din maratonul de organizare. Lucrez cu ele, sunt la dispoziția lor cât pot de mult și tot caut soluții pentru problemele fiecăreia. E o muncă mentală intensă, dar când ele simt micile schimbări, viața devine mai bună!

🗓 Lansat programul de mentorat și atelierul pentru adolescenți. Lucrez la aceste 2 produse de câteva săptămâni, printre alăptat, teme și oale cu ciorbă. Mare bucurie să le pot arăta lumii, în curând!!

📚Școala, teme și proiecte Până la următoarea vacanță, ne concentrăm pe viața de elev. Oricât am lucrat cu ai mei responsabilizarea, planificarea și independența, tot eu sunt cu motivarea „Hai la teme!”, „Concentrează-te!”, „Nu mai pleca de la birou!”🫤. Clasa a 5 și a 7 sunt tare aglomerate, cu tot felul de portofolii și e necesar efort suplimentar să nu ne blocăm, mai ales înainte de Sărbători.

👫Ținut pasul cu activitățile copiilor competiții de hockey, ore de pian și chitară, repetat colinde (daaa, s-au apucat deja de repetat😅), tot felul de concursuri pe la școală.. noroc cu calendarul, planificarea săptămânală și listele zilnice, că nu mai știam nici cum ne cheamă🥹.

💡Pregătit casa de sărbători avem mici proiecte de reorganizare, sper să ne iasă luna aceasta, ca în decembrie să ne bucurăm de liniște. A fost un an tare greu și chiar avem nevoie, ca familie, de calm. Mai sortez din haine, abia aștept să dau deoparte gecile subțiri din cuier, să scot pe cele groase.

Atât pentru noiembrie.. de citit vreo carte, dacă reușesc, poate un tuns (dacă îmi fac timp🫠). Sănătate și pace să fie!

Lună frumoasă, tuturor!🤗

Lasă un comentariu