Planuri și dorințe pentru 2024

În prag de an nou, stau cu agenda în față.. schițez de câteva zile intențiile pentru următoarele luni. E odihnitor acest proces care îmi oferă momente de tihnă, recunoștință și conștientizare a tot ce sunt chiar acum, chiar aici. Așadar, în 2024 mă focusez pe:

📖Citit Biblia toată! O iau iar de la capăt, cu mult entuziasm și bucurie. Voi face eforturi să am zilnic 10-15 minute de pauză, de meditație și lectură, voi pune alarme pe telefon, voi trage de mine să nu sar mai mult de 2 zile consecutive. E vorba de priorități, dacă sunt sinceră și nu de lipsă de timp!

📚Citit 25 de cărți închei anul cu vreo 25 de cărți citite printre alăptări, teme și treburile casei. M-am bucurat de câteva titluri foarte bune și abia aștept prima vizită la bibliotecă, chiar în prima săptămână din an, să mă „aprovizionez” cu bunătăți. Încerc să depășesc numărul, poate chiar reușesc!

📓Cumpărat lunar cărți copiii noștri cresc, au început să aibă preferințe la autori, titluri sau genuri literare. E timpul să cumpărăm mai multe cărți bune, de folos tuturor celor din cuib.

📌Prioritizat somnul, alimentația, sportul lucrurile mici, pe care le facem zilnic, aduc valoare vieții sau, dimpotrivă, o păgubesc. Am citit niște studii despre somn care m-au pus pe gânduri, mai ales al copiilor. De alimentație tot auzim, la mișcare suntem îndemnați constant. Ca mamă, sunt prima responsabilă de bunăstarea fizică a familiei noastre și vreau să le fiu exemplu în fiecare domeniu. Mai multă grijă și intenții sănătoase în tot ce fac mă vor ajuta să devin o mamă, o soție, o femeie mai bună!

📢Networking intențional de calitate la capitolul socializare am bifat multe reușite anul trecut. Doresc să continui să ies din casă, să găsesc femei de calitate de la care să învăț lucruri constructive pentru viață. Femeile au nevoie de alte femei, iar eu sunt dispusă să le caut pe ale mele!

🍜Gătit mâncăruri noi lunar dacă la capitolul întreținerea casei, planificare și organizare stau bine, la gătit mai am multe de învățat. Mă învârt între aceleași rețete, cu aceleași ingrediente. Îmi propun 2 rețete noi pe lună, ca să mai anim meniul nostru actual. Caut inspirație la Cosânzenele gătesc, Bărbosu și Sabina Rusnac, preferații mei la capitolul food blogger.

🏃‍♀️Slăbit 5 kg poate dă Domnul și anul ăsta reușesc🫣. Nu am putut să mă concentrez pe mine așa cum mi-am dorit, după naștere. Au fost multe altele prioritățile și nici nu am vrut să trag de mine la epuizare. Încerc să stabilizez rutine ca să fac rost de timp mai mult, pe care să-l folosesc înțelept, pentru creștere, dezvoltare, înflorire.

👫Continuat activitățile copiilor unul dintre cele mai satisfăcătoare obiceiuri dezvoltate de copiii noștri în 2023 rămâne cântatul împreună, la pian și chitară. Continuăm cu engleza, lectura și responsabilizarea, ca să le fie viața ușoară, frumoasă, împlinitoare. Mersul la antrenamente rămâne prioritar, pentru consumul de energie, pentru disciplină și dezvoltare armonioasă. Muncă multă, bucurii pe măsură!

Mai am mici proiecte de familie și programele de mentorat; am și vise la care abia îndrăznesc să gândesc, dar și multe alte idei care nu sunt încă deplin definite.. la timpul lor toate, cu ajutorul lui Dumnzezeu!

Vă doresc un an nou cu bucurie, pace și sănătate! Să vi se împlinească toate planurile, scrise și nescrise!

La mulți ani, tuturor! Un 2024 minunat!

Cu recunoștință pentru (încă) un an împreună,

Ancuța

Lasă un comentariu