Bilanț 2023

La fiecare început de ianuarie, de vreo 10 ani, poate chiar mai mulți, îmi schițez o listă de planuri pentru noul an: unele dorințe acceptabile, altele vise îndrăznețe; unele care se împlinesc, altele care rămân doar idei pe o hârtie. Au fost ani cu multe reușite, dar și ani cu mai nimic remarcabil. Totuși, am învățat să fiu recunoscătoare și pentru rutină, pentru neobișnuit, pentru banal.

2023 a fost pentru familia noastră un an greu, dar cu final fericit. Principala dorință și realizare este nașterea lui Simon, copil sănătos, frumos și tare iubit. Prima jumătate de an am petrecut-o la pat, cu internări și mult stres. A doua ne-am acomodat vieții în 8 și am trăit cât am putut de mult. Oboseala, alergătura și agitația fac parte din scenariul vieții noastre împreună și nu ne mai plângem de mult de ele😅.

Ce mi-am propus la capitolul 🏰SPIRITUALITATE:


-să citesc din Biblie cât pot de mult, chiar dacă nu reușesc zilnic;

-să mă spovedesc și să mă împărtășesc;

-să mă rog, să citesc cărți duhovnicești și să petrec timp cu femei de la care am ce să învăț;

-să mă încred puternic în Dumnezeu, chiar și atunci când nu-I înțeleg planurile pentru mine și familia noastră.

Ce am reușit: citit mai mult din Biblie decât în anii trecuți, spovedit și împărtășit, timp cu femei minunate. Credința mi-a fost testată și întărită continuu, mai frumos decât am sperat!

La capitolul 👨‍👩‍👦‍👦 FAMILIE doream:


-vacanțe împreună cu copiii la munte și la mare

-ieșiri cu soțul, fără motiv, plimbări, stat de vorbă

-stabilirea unor reguli și rutine care să ne ușureze viața

Am fost la mare cu toți 6, am stat mult la povești și planuri, reguli și rutine sunt din plin🤭!

La capitolul 🏡CASĂ aveam pe listă:


-să mențin ordinea, căldura și frumusețea cuibului nostru, cu ajutorul și implicarea copiilor și soțului

-să minimalizez cantitatea de lucruri care ne obosesc și să găsesc sisteme funcționale pentru nevoile noastre în continuă schimbare

-să gătesc meniu divers, sănătos și înțelept cu ce avem, ce producem, ce conservăm

Reușite pe toate planurile, mai puțin la gătit. Simt că jonglez cu aceleași rețete, cumva plictisitoare; pentru noul an îmi doresc o schimbare la capitolul Bucătăreală.

În🌱GRĂDINA mi-am dorit:


-să plantăm mai puține răsaduri, de care să mă îngrijesc mai bine și pe care să le exploatez la maxim

-să plantăm pomi și multe flori

-să conserv mai mult și mai bine roadele, inclusiv fructe, verdețuri și nuci

Din cauza repausului la pat, am neglijat plantele; când mi-am revenit era deja toamnă🫣. Am mai plantat niște pomi, de conservat bifez tare puține anul acesta. Am stoc de anul trecut la compoturi și zarzavat, restul de la mama🙏.

Și 🗃PROFESIONAL am avut dorințe:


-să continuu să învăț, să citesc, să mă dezvolt cât pot de mult

-să creez niște produse și servicii pentru clientele mele, care să le schimbe viața și să le-o facă mai împlinitoare

-să colaborez cu profesioniste din domeniul organizării

Ce mi-a ieșit: 2 programe terminate cu brio, unul care e aproape gata de lansat; multe consultații cu femei care mi-au devenit prietene; mult citit, învățat și testat. Multă bucurie și împlinire mi-au adus clientele mele, dornice de o schimbare, încrezătoare în ajutorul meu!

2023 rămâne, până la urmă, un an bun, frumos, bogat, dincolo de greu, oboseală, stres. Așteptăm să vedem ce ne-a pregătit succesorul său!😉

Revin cu câteva dorințe pentru 2024, în curând!🤗

Vă mulțumesc pentru vizita pe blogul Cuibulancutei. Dacă v-a plăcut acest articol, vă invit să dați un like sau un share. Vă aștept și pe Instagram la cuibulancutei!

Lasă un comentariu